hej då söndag. hej då helg.

Tjo!

Nu är helgen slut och imorgon börjar cirkusen igen.
Det kommer att vara två jobbiga veckor nu, med konstant pluggande. Har en möjlghet till att få åka till södertälje på torsdag men kan tyvärr inte göra det. Känner att jag "hellre" är kvar här och pluggar. Med bild å allt. Jag vet, är man dum så är man väl det.

Kasiwa kommer över hit inna och vi fick träffa hennes pojkvän som var här på besök från Göteborg. Sen gick både dem och Nicole åt olika håll och jag gick iväg för en fika med Gabriella, Samora och typ, sjuttioelva andra. Haha herregud. Men det var kul!
Södertäljes syrianska fc är i stan för en match imorgon, så man såg en del folk hemifrån.

Sen höll jag på att svimma av hunger så jag och Kasiwa (som också satt och fika på samma ställe) gick upp till henne och käkade hamburgare, mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm. Varför gör jag aldrig det här hemma?
Satt där ett tag, Nicole kom också upp. Sen gick vi hem, hon gick och fika med Klara och jag fixa klart tvätten. Hur dum är man på en skala om man lägger in sina sänglakan i tvättmaskinen utan att starta den?
Så dum är jag i alla fall.

Nu lyssnar jag på diverse låtar så som "det vackraste jag vet" av cecilia nånting, vennestad? A iallafall, ni vet nog.
"Det är en rikedom att få älska och att älskas"

A just det, min mamma ringde och skällde ut mig idag. Måste till vårdcentralen imorgon för attkolla upp varför jag fortfarande hostar och har mig. Försöker intala henne att typ halva befolkningen är sjuka under vinterhalvåret, men hon gick inte med på det. Så det är väl bara att lyda...

Puss å gonatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0