Tillbaks till vardagen

WOHOOO!!

Nu är jag frammeee.
Vi åkte mycket mycket senare än det Samora först påstog. Satte mig med Fabbe, Sina och pappa som för tillfället garavde ihjäl sig åt något tråkigt som pappa hade berättat, för att kolla på TV. Idol! De visade "efter reklamen" klipp och jag tänkte "åå hoppas jag hinner se det där innan Samora ringer!"
Jag fick ångest för varje gång min mobil pep! Låt oss säga såhär:

Jag hann se det där klippet, hela det avsnittet PLUS två till!
Jag hann DESSUTOM luncha (trots att jag inte var hungrig) och prata skolprat med päronen OCH softilera OCH träffa Sibar OCH fika med henne och Fabbe innan Samora kom.

Hon hade med sig en väldigt blyg Johan som fick hälsa på mina föräldrar och sen åkte vi ivääg. Jag glömde ringa Sina för att säga Hej då :-( Förlåt bebis!

Eller vi åkte inte iväg innan. Först väntade vi på att pappa skulle komma ner med min mobil, som jag hade glömt hemma. Sen släppte vi av Johan. Sen åkte vi för att hämta hennes pappa och sen åkte vi till vivo så att hennes pappa skulle kunna handla och SEEN åkte vi iväg.

Men först stannade vi i Nyköping för att tanka. Och sen stannade vi i Linköping för att Samoras pappa skulle hälsa på någon på sjukhuset och SEEEN åkte vi till jkpg. Haha
Jag pluggade lite sista biten med distraherades av solnedgången, alltså - det såg ut som en ELD! SÅ  HIMLA  VACKERT!

Om man vill se Sveriges framsida (och då pratar jag inte om någon kust) så ska man definitivt ge sig ut på motorvägarna. Helt stört.
Jag tipsar om att åka på valborg, då ser man alla bönder som eldar här å var, jättemysigt :-)

Kom hem och hann inte ens slänga ner väskorna på marken och ta av mig jackan innan jag och Nicole attackera varandra med historier om helgen som har gått. Å då har jag inte ens berättat allt. Herregud haha

Jag var döhungrig så kollade in i ett kylskåp som har fyllts av hennes snälla pappa och släkting som skickat med mat och annat gott. Jag åt något med ost, hur gott som helst! Och någon sockerkaka med choklad och hallon och marsansås, ja det var gott!

Å nu ligger vi på varsin säng med varsin dator och lyssnar på hennes dåliga musik haha

Det är många gäster på hotellet ikväll. Innan såg jag en snubbe som stog vid fönstret med en VIDEOKAMERA i högsta hugg! Jag blev galen och var beredd att springa över och slå ner honom! Haha
Jag tog bort datorn från knät och gick upp från sängen. Nicole var bara rädd. Jag stog med knytnävarna uppe i luften och svor åt honom. Men han försvann inne i toaletten.
Kul! Speciellt när jag ligger med min klänning utan leggnings eller strumbyxor. Gubbjävel.

Men nu ska jag nog sova! Imorgon får ni några roliga berättelser. God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0