balance

Zzzzzzzzz

Kolla hur tidigt jag är uppe?
Å snacka om att inte kunna sova!
Det tog kanske en halvtimma för Nicole att spela lite lugn musik för mig när jag skulle sova. Hon hade inga planer på att sova så jag tänkte att jag lika gärna kunde passa på, eller hur?!
- Men vad vill du ha för Celine Dion då?
- Men vem sjunger den låten då?
- Va? Vadå lista? Hur gör jag en lista?
- Men när jag trycker på plusen så kommer jag till videon
- Men...det är bara en massa coldplay låtar på listan.
Haha ååååh, det här sa hon medans ögonlocket magnetiskt drogs till varandra.
Jag sov med lampan på till för ett par få timmar sen bara.

Om en timma börjar jag skolan, föreläsning med den där braiga föreläsaren så idag kommer jag att vara glad!
Jag sitter och försöker äta frukost. Är inte ens hungrig.

ÅÅ! Vet ni vad vi kom på igår? Eller Dr. Samora? Att det är nog järnbrist jag har, därför jag har ont i huvudet!
Så igår då jag låg i sängen och försökte förklara youtube/låtar till Nicole så såg jag tabletterna i en påse som jag inte ens packat upp, som låg på bordet brevid mig och brevid det ett glas med en klunk vatten som legat där i tre dagar. PERFEKT!

Så, än så länge, ingen huvudvärk! Bra va?

Nu ska jag tvinga i mig andra å sista mackan. Puss
Ok, jag skrev klart det här inlägget för typ fyrtio minuter sen utan att publicera den...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0