zzzzzzzzzzzzzzzzzzz





Zzzzzzzzzzzzz

Jag är fruktansvärt trött. Ja, redan.

Orkar
inte
läsa
mer
kurslittratur!

OUÄH!

Efter dagens föreläsning så blev jag ju iofs lugn efter att de informerat lite mer om tentan. Jag kommer att klara den. MEN själva grejen att den är nätbaserad och på tid är ju ett grymt stressmoment. Grymt!
Jag kommer ju att få årets black-out så fort jag blir osäker på en fråga. Det är därför jag inte tar körkortet ;-)

Äh. Nu ska jag ta och äta lite vaniljyoughurt med hallon och blåbär och linfrön! GOTTIT! Sen ska jag glo på Idol. Sen ska jag gå igenom min fetingbok och kolla på de stycken som jag har markerat.

På fredag är jag människa igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0