ouäh

Fortfarande att jag skriver in mitt inlogg till denna blogg när jag loggar in.
Ligger i pippi-ställning på min säng, alltså fram & bak? Haha. Ftterna på kudden ialla fall, bara den att jag har kudden under hakan. Blablabla
Har under kvällen vinkat (kramat sönder) min syster hej då på flygplatsen. Förstår ni hur jobbigt det är nu? Ingen som ligger brevid mig i sängen, ingen som vaknar upp på morgonen och kokar vatten till mitt kaffe och ordnar resten av frukosten, ingen som diskar efter mig, ingen som skrattar åt mina skämt (ok, nu ljög jag) ingen som kan klaga på ett sånt sätt som bara hon kan göra, ingen som flippar som henne, dansar som henne, skrattar som henne. Jävlabajs. Helt tyst är det.

Jag och Sima, som assnällt följde med lyckades finta bort alla dyra flygplanstaxin och hoppa in i en vanligt som precis släppt av några passagerare. Han var assnäll som berömde våra spanska skills...självklart var det egentligen Sima han syfta på. Men ändå!
Vi hoppa av och käka hamburgare på en kedja som jag precis upptäckt. Det var riktigt gott.
Å vi som skulle börja vårt nyttiga liv idag. Cola till lunchen, donuts till efterätt och megahamburgare till middag. Tjena.
Hoppas vi lyckas hålla oss nyktra fram tills på torsdag i alla fall. Hade varit något slags rekord enda sedan nångång innan springbreak.
Nej, nu får jag tvinga mig själv till sömns. Hur smart är Fabish som glömmer sin mobil här förresten? Men ganska bra för mig eftersom min pajja i förrigår. Stakkars fogel.
God nattt

Kommentarer
Postat av: ilham

snart är du hemma och då hoppas jag att jag bara behöver logga in på den här bloggen :D :D :D

2010-05-26 @ 22:12:02
Postat av: Fabbe

Ooouäääähh!!!! <3<3<3<3<3

2010-06-01 @ 14:02:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0