bildeer

Tjena!

Jag orkar inte skriva något, har precis käkat middag (eller ok, för två timmar sen kanske) spelat lite squach (??) mot vår vägg i vardagsrummet med victor (jag är säämst eller suuper sooock som vår mecikanska lärare säger, deras brytning är härlig) och det är ganska sent nu. Klockan är 07.15 i sverige, alltså 00.15 här och jag ska upp till skolan imorgon, har massor med lektioner!

Allting flyter på och ni ska få en längre uppdatering imorgon. Då har jag förhoppningsvis en sladd med internet till min dator också och då kan jag visa er mina bilder. här kommer Lollos bilder (eller lola som hennes nya smeknamn är).

OOOH COOOOME OOON! Vad irriterande! Att det alltid är bilderna som ska hålla på och krångla!


första eller andra dagen i skolan, bara personal och c:a 70 utbytesstudenter, det är inte riktigt så tomt i dagarna..


utanför vårt hus då vi var ochj kolla på det, det är nadia och jocke på bilderna och grannhuset

huset, ingångenm vardagsrummet, trappen

 


gatan balkongen och en glafd jag

men nu är jag dödstrött gonatt


Kommentarer
Postat av: Idsala

hihihi va ruligt! längtar till de andra bilderna också!

2010-01-14 @ 19:22:57
Postat av: Elisha

fintfintffiiiint!! briicho!:D

2010-01-14 @ 20:50:56
URL: http://klichas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0