arriba! Albajo! Al centroo! ILPADENTROOO

Guys! I have some very good news, we got internet in the house now!! WIIIHOOO

Jag har borjat tanka på engelska och börjat vänja mig vid tangentbord utan åäö, har fått skriva om fan!

TYVÄRR så hinner jag nog inte ladda upp många bilder just nu, men eftersom de flesta av er ändå ligger och sover så kan jag nog göra det imorgon, om jag inte är alldeles för trött från kvällens fest hehe
Jag måste springa iväg och hämta min tvätt från en gata i närheten (bara det att vi råka bo låångt in i detta community så det tar 10 minuter att komma fram till vakterna därframme och sen gå till den där gatan. Men annars, all good!

Sen ska jag duscha och om jag orkar ska jag förbi Mega (stormarknad som jag har börjat ÄLSKA som ica maxi!) och lämna in min jacka på kemtvätt och köpa lite strumpor och handdukar och öl. Om jag orkar.
Annars dusch och fix, men ikväll blir det lugnt ändå. Sparar nog energin till imorgon!

Åå jag kom på att jag inte har några nycklar så jag får vänta på victor och nadia som spelar tennis eller lollo och jocke som är på något shoppingcenter. jag vet, mobbad.

 utanför cedatex (en byggnad på skolan för teknik och media, favoritbyggnaden) fast jag kanske borde lägga till att detta är taget från nödutgången som jag och lollo springer förbi varje gång eftersom den är precis vid toaletterna haha. Förresten så är dessa toaletter också favoriterna på skolan! Haha
 
ser ni vårt vita hus med flaggan? Ser ni figuren på taket? Det är victor som stog och vänta på oss efter skolan förra fredagen med massa öl inför festen!


 Jag och lollo skålar med vår Hypnotic!

utomhus
 vardagsrummet

med några mexikanare som jag inte känner, förutom killen brevid mig (inte framför)

Nej, nu orkar jag inte så mycket mer. Min tumme krampar, den har inte fått skriva på sitt älskade tangentbord alldeles för länge, poor thing.

PUSS


Kommentarer
Postat av: Idsala

Hej lilla flicka!



Kul å höra att det rullar på ;) Extra kul med en massa bilder! PÖSS

2010-01-24 @ 12:03:31
Postat av: sissi (din älskade sina)

¨varför inte du får jätte görna ta bild med frömlingar och ta in dom i huset¨

2010-01-24 @ 23:02:54
Postat av: fabbe

Hahha hypnotic?? :D FAN VA NICE

2010-01-24 @ 23:10:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0