picture from the weekend in mexico city

Låt mig få presentera Paulina som är Victors bästa tjejkompis. Klockren och galen människa. Det är hennes födelsedag vi firade förra helgen och det är till hennes hus vi ska till i helgen för att bada i pool och stran och äta mexicos bästa skaldjur!(Staden är kännt för det, det saftar i munnen...)

 Det här är i fredags, på taket. Galningarna började som vanligt förfesten kl 12 på dagen.

 Klenisen skulle vila en stund efter alla öl och innan alla andra öl.

 Och jag passade på att sno hans dator hihi

 Konfetti på Bulldog

 Självklart tequila. (Bildbevis på att Victor är cp, han tar limen innan tequilan)

 Sista gången jag såg Victor, sen dök donatelo upp!

 Vi mesa och var tvungna att käka innan all dricka

 Kolla på trummisen! KOLLA PÅ HONOM!! (Haha "Gå framför mig!! GÅ-FRAMFÖR-MIG!!!")

 -''-

 Ärligt, de tvinga mig upp!

 låt mig få presentera donatelo rajamadash...


 fem sugrör!

 han fick ta över..

 en av våra typ fem servitörer

 me love bulldog!

 i lördags innan båtturen och mama rumba. Lollo, Nadja, Jocke, Neish och Victor.

 på båten! Det där är Sima, hon är nu med i vårt lilla team! Hon är från Lund och delar vårt hat för Jönköping, we like! Hon i jeansjacka är en klockren amerikanska. I måndags när vi satt i skolan med henne och victor så började han att cepa sig som donatello å hon ba: sure, I have also a favoriteturtle and its michalangio (inte säker på namnet) men; HAHAHAHAHA hon knäckte honom så grovt!! Hahahaha

 Jocke och Gustav! Roligaste bilden på länge, ser de inte lite kära ut ändå? Extrakul att Gustav plötsligt fick en pizzamage på just denna bild haha

 

Det var allt från helgen! Det här har tagit sin lilla tid så jag hoppas att ni är nöjda :-)

 


Kommentarer
Postat av: Siamak

Hoppas att allt är bra med dig och att du har det bra därborta :)!



Kram

2010-01-27 @ 19:54:33
Postat av: Fab

Åh lovleeey!!!HAHA GÅ FRAMFÖR MIG!! klockrent :D:D haha

MISS U!!

2010-01-27 @ 22:16:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0