hesta fria

Neeeta? Ingen kommentarer? fulingar.
jag harr fatt lana victors mac men eftersom jag har sa mkt att beratta sa har jag skrivit en halv bok till min syster och nu ar jag helt slut. jag gillar inte var heta larare langre, som jag by the way helt glomt attbertatta om. sag precis ett mail fran honom att vi ska ha annu en quiz imorgon! vi fick ett forra veckan, alla visste forutom jag och lollo. bra va? haha
imorgon ska jag pa aventyr med victor sen kanske jag har tillgang till datorn. om inte sa sags det att vi ska fa internet pa fredag, men jag har lart mig mexikanarnas attityd och stallning, maniana maniana. softa, ta en chill pill. det fixar sig. klagar jag? neeej, jag gillar laaaget.
vi har haft en grym inflyttningsfest. det kan man se pa hander och alla sar som jag fatt efter all stadning och alla blosor pa fotterna av all salsadansning ( jag forsokte, ok??) jag tackade inte nej till dans en enda gang! jag ville dansa hela tiden, men en kille skramde mig sa mycket sa att jag nastan grat, han var tre meter hog och minst lika bred och han fraga inte ens mig utan drog bara ner mig fran trappan nar jag var pavagn ner och det var inte ens dans vi dansade utan han snurrade bara runt mig! Jag kande mig som en flicka pa 15 kg sa stark som han var, till slut nar jag lyckades stoppa snurrandet lite sa sa jag att jag hade nagot att fixa pa overvaningen....
nej, nu maste jag kika lite nyheter och sen blir det att sova! Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahahahaha!! vart kom han ifrån?? :P

2010-01-19 @ 22:25:05
Postat av: sina har saknat diiiiiiiig

till vem ska du ge boken?

zalga om världens längsta man är 2 och nånting hur kan han vara 3 meter lång

2010-01-22 @ 18:19:21
URL: http://minbloggärbäst.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0