lite hot!

Buenos tardes!

Sitter just nu i en sval datasal med Lollo, aka Lola och forsoker svalka sig lite ifran solen innan dagens sista lektion. Den har lektion ar sa rolig for larare ar rolig, pa en konstigt satt och dessutom har vi hamnat i en rolig studentgrupp och utover det hela sa laser vi den har kursen med Victor, det gor att vi lekar och busar ganska mycket. Dessutom har vi varit i skolan sen halv nio och den har lektionen borjar 4, man ar ju lagom pigg da. Nej, man busar bara och skrattar at allt.

Imorgon sags det att vi ska ha internet hemma, men jag vet inte riktigt. Mexikarnarna ar ganska chill med allt, vi skulle ha fatt det forra veckan.

Just nu ar det fortfarande smafix med skolan att gora, vi upptackte precis stallet dar man fick ut ett dokument pa flera hundra sidor. Detta dokument skulle vi ha tagit ut for tva veckor sen for att enda sen dess har vi haft tva stycken quizes pa det utan att ha pluggat pa. Men det har gatt ganska bra andra....eller nat. Haha

Sen har jetlaggen lagt sig under veckan, man borjar vara trñtt pa morgonen och inte sa det superpigga som vi var de forsta dagarna och dackade redan vid atta pa kvallen liksom. I och med att jetlaggen har lagt sig har jag fatt tillbaks mina drommar, och jag tror att dessa drommar kompenserar tva veckors konstiga drommar! LAGG AV! Jag vaknar mitt i natten och SKRATTAR for att jag sjalv blir forvanad liksom!
Natten till igar dromde jag att jag bodde ihop med en borste av jarn som kunde prata liksom?
Men inatt dromde jag om min dromman!

Hmm, i helgen ska vi pa fest i de "finare" omradena har. Det ar viktors kompis som bjudit med oss. Pa lordag ar det en fran australien som fyller ar sa vi ska till nagon flod och aka bat som man typ bara dricker pa, efter det ska vi pa en till fest som victors kompis bjudit med oss pa. Sa det blir nog kul! Fñrhoppningscvis sa har jag internet hemma som sagt och da blir det mer uppdateringar!!

Stor varm kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0