m

Jag vet inte om jag skrivit om det tidigare, men förra söndagen var jag victor och nadja på stan och gick runt. Först till posten, som var fin. Sen till ett parfymeri där man kunde blanda egen parfym, men jag orkade inte riktigt utan tog deras egna blandning av ephoria, som liknar sjukt mycket orginalet. En vinterlukt i och för sig, men de hade inte något annat som jag gillar. I alla fall av de lättare dofterna. Sen käka vi gato-tacos och gick runt.
 Parfymeriet
 Vem känner igen sin födelsedag? :-) Jag hittade faktiskt den här skylten redan för två veckor sen då vi käka på en resturang där, men hann inte riktigt fota. Men nu hittade jag den igen!

 


Kommentarer
Postat av: Idsala

Men Åhåhåhåhåh:D:D:D



Vi ska ha en fiesta på min födelsedag i din ära!

2010-01-26 @ 21:16:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0