sol, bad, skaldjur

Buenos dias!

Nu ska jag försöka göra så mycket som möjligt på 30 minuter, men ni vet att jag alltid prioterar bloggen ;-)

Sitter just nu och väntar på alla som packar, eftersom jag är så duktig så gjorde jag det innan skolan idag. OCh jag sitter och mailar ut vårt projekt till läraren och mailar henne ang min tenta. Av någon anledning så bad hon bara mig att maila henne så att jag skulle få min kommentar innan lektionen på torsdag. Mycket skumt. Men jag är inte det minsta orolig :-)

Igår var jag i skolan från halv nio till sex. Vid lunch träffade jag victor och det var meningen att vi skulle åka in till stan men när han sa att vi skulle ta tunnelbanan gav jag honom fingret och lämna honom. Haha. Över min döda kropp att jag åker två timmar med risk att missa lektionen och presentationen och med hyran i väskan, nej tack!

Jag träffa Sima och vi lunchade (eller jag käka korg-tacos med victor först och tog en efterrätt med henne) och vi bestämde oss för öl efter skolan.
Jag går på sista lektionen, utan lollo som fortfarande är sjuk och tvingas mer eller mindre ta talet. Av både gruppen och läraren "du kan bästa engelska så det är det enda logiska" visst. Eftersom jag och lollo var de som skrev talet så var det ändå lättast att göra det.
Alltså jag vet att jag flyger, men VAFAN; jag var bäst! Bäst kritik, bäst respons och jag gjorde allt rätt! OCH alla konctrera sig, till skillnad från de andra talare som gjorde alla simpla fel.

Vi tvinga med victor och paula på ölen och den första låten som kommer då vi entrar stället är den som jag nu är KÄR i. En spansk sådan. Sen alicia keys och alejandro (?) (Vi ska på hans konsert, HOT!)
Vi drack megastora öl och sen lämna de oss och jag och sima hamna i politikdiskussioner innan dt blev för jobbigt och vi prata om killar. Eller the lack of good looking guys åtminstone.

Efter några samtal så hade vi lyckats bli övertalade på flera fester men vi valde den enda, som tyvärr var längst bort och åkte till sima innan för lite mer öl innan vi tog taxin in till stan. Det var hur trevligt som helst och jag träffa en av killarna som jag jobbar med i consumer behavior, som helt plötsligt var pratglad. (Ni skulle ha sett hans bil!)
Men tyvärr så började även Sima att må dåligt så vi tog taxin hem. Kom hem och däckade vid två och vakna självmant at 8 och tog en dusch och packa och stack till skolan med Lola. Vi satt och försökte att hålla oss för skratt som vanligt på dessa lektioner. Och som tur var så hade vi inget quiz som vi har på VARJE lektion.

Nu är vi hemma och jag har ätit lite, eeh ok jag har glömt bort namnet på spanska. Tortillabröd med smällt ost (sån som vi har hemma, trådosten ni vet?) GOTT GOTT GOTT!
Å så dricker jag lite överbelastad nescafe eftersom kaffet på seven elevn suger fetballe, smaksatt vatten med kaffe. Det är vad det är!

Men nej nu guys ska jag ta och åka till stranden. En 6 timmars bilresa väntar, vi är tre bilar sammanlagt som kör en autodestruuucccsiooon i helgen. Fan, jag ser inte framemot Donatelo haha
Jag ska äta mssa skaldjur! PUSS

Kommentarer
Postat av: Izla

Tortillas med queso oaxca "trådosten" heter quesadillas zalga!! Du måste äta med crema mediana och salsa verde ;) Good shit

2010-01-30 @ 22:20:43
Postat av: Ibbe

Hol, kolla din hotmail...immidiamente por favor :-)



Ibbe

2010-01-31 @ 21:16:19
Postat av: Fab

MMM va goottt!!!

2010-02-01 @ 20:45:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0