tack och hej

Jag ger upp, internet är alldeles för segt och jag har fått ladda om bilderna två gånger. Mina ögon är alldeles svintorra och jag har inte ens börjat att plugga. Jag har sjukt mycket att göra i veckan innan långhelgen på stranden, ska bli kul att få komma iväg och ta det lite lugnt.... Lugnt ja, känner jag mina reskompanjoner rätt så lär jag behöva en semester efter den här resan men det betyder bara att vi kommer att ha riktigt jäkla KUL! Kul att jag precis upptäckt att jag inte fick med någon laddare till min mobil. Haha deras system är sjukt skrattretande. Men på ett charmigt sätt, mindre charmigt med laddare i och för sig. Jag lär aldrig få en ny, men man kan alltid försöka. Nu är det plugg som gäller som sagt! Gonatti

Alltså, haha nej! Jag måste få säga det här. Jag har irriterat mig i en hel timma nu. Det är en kille från en av kurserna som lagt till mig på msn, vi jobbar nämligen ihop med ett grupparbete/film. Vet ni hur jobbig människan är eller? Loggar in KONSTANT! Ok att han la till mig på msn trots att jag bara gav min mail adress, jag bryr mig liksom inte. Och ok om man kanske har problem med datorn ett tag, men det här har hållit på i tre timmar. Inte ok!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0