UPDATE

Bara för dig ilham! Jag har precis sett din kommentar om att du saknar den här bloggen, varför gillar du inte den andra?:-(
Men tack ändå!

Jag sitter just nu inne på mitt rum och ska kolla på "brudens far" inför en uppgift vi har i kursen consumer behavior. Men snart ska jag, lollo och jocke dra till ett shoppingcenter, Perisur för att käka lite god mat. Det finns ett ställe där som serverar riktigt goda hamburgare - NÄSTAN lika goda som MAX. Men deras pommes går inte att tävla med några andra ställen, utan tvekan det godaste.

Jag ska skriva en hel blogg om enbart mat. När vi åkte till Guadalajara så "råka" vi få en rutten buss som gjorde att resan tog närmre tolv timmar istället för sex, som man sa innan. Så jag satt och bounda med en kille som man mest pratat med för att vi har gemensamma vänner. Han är halv libanes, halv mexikan. Vi prata det vi var bäst på, MAT. Jag höll på att GRÅTA! Alltså, vi äter exakt samma mat så det enda vi gjorde konstant i typ tre timmar var; men kubbeh då? TABBOLE?! MMMMM TABBOLE I MISS IT SO MUCH!! Well, you miss it as much as fattosh? Hummos? Lubne? Mammoul och så vidare och så vidare. Det bästa med det hela är att han har två farbröder här som har libanesiska resturanger, så vi ska dit.

I veckan träffa jag på honom på campus:
'
- hey, just tell me when you are free for the restaurant and ill take you
- dude, when it comes to food im always free. Anyday, anytime!

Lola och Sima känner ju mig och mina matvanor så de skrattade mest, han blev nog bara rädd.
Haha

I alla fall. I rummet brevid sitter Victor med några kompisar och dricker och spelar ashög musik. Jag tycker att det är ganska mysigt, trots att jag har läxor att göra. De spelar bra musik i alla fall! Jag är bara avundsjuk!
Med jämna mellanrum kommer han in och säger:

- when are you coming?
- I really cant, have some homework to do
- are you affraid? Hmm? WHAAAAAT? Whaaaaat did you say? Yoooouu loove me?
- Hahahaha
- No really dude, do you know I love you?
- Yeees
- No, like really love you?
- Yeees
- And your sister? And your cousin?
- Yeees victor
- So, come!! Or are you affraid?

Den här diskussionen har vi haft tio gånger på en halvtimma haha

Alltså, han går verkligen inte att beskriva den människan. Den humooorn. Jag har aldrig träffat en så vrickad människa som honom, inte ens i närheten alltså. Han knäcker Dino i högstadiet.

Vad mer?
Idag börja vår springbreak!!! Eller egentligen inte. Vi missar en lektion på onsdag och tre på torsdag eftersom vi fick så bra flygbiljetter till cancun så vi drar på onsdag redan och kommer hem femte april.

Idag berätta vi för vår Organizational communication lärare om att vi kommer att missa och varför osv. (hon är för övrigt den skönaste läraren)

- And giiirls, I know that theres gonna be a whole lot of parties, so PLEASE be carefull ok?
Jag: Yes, of course. Its our mission and vision (skämt, eftersom vi pratade om det på lektionen)
Lola: Yes! And our goals!
Jag: Yes...well no Lola, you have a boyfriend and I dont.
Bara en skön människa skrattar så mycket som henne

Fast nu när jag läser det så märker jag att jag skrev fel, men orkar jag skriva om? Nej.

Nej, nu måste jag verkligen kolla på filmen för att hinna dra å käka och sen göra läxan.

Hoppas att du blir nöjd nu ilham pilham, jag kommer nog inte att uppdatera här så mycket tyvärr. Hinner knappt med den andra!
BEESOS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0