Alla gör slut och är sjuka nuförtiden!

Jag läser många bloggar, det är ingen hemlighet.
Brukar läsa de största bloggarna. Oftast gillar jag inte ens innehållet, men...äh, låt oss inte gå in på det där nu.
Men just nu känns det som om ALLA gör slut och att ALLA är sjuka. Förskylda, hostiga, influensa.
Och det där med att vara sjuk, det är en grej som stör mig så förbannat mycket.
När alla andra är sjuka så är Zalga frisk. Peppar peppar. Jag stör mig inte särskillt mycket på min goda immunförsvar.
Släng mig i ett minirum med tio förskylda människor. De nada.
Släng mig i en varm dusch och sen ut i minusgrader med för lite kläder. De nada.
Det händer inte mig.
MEEEEENN.
Självklart då jag är utomlands, på semester. &%¤#!!?%&# allt på samma gång. Då tar alla sjukdomar igen för året som gått.

Stört.
Sen är det här med å göra slut. Läskigt, helt seriöst.
Mest ledsen är jag för Katrin och Alex Schulmans skull. Mina idoler.

Nu rinner tiden iväg! Måste packa klart och handla lite tidiningar innan bussen åker, om...25 minuter!!!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0