Mat. Vad ska jag äta?...Mat.

Okej...what to eat?
Jag har inte så mycket till val egentligen (eller egenkligen som jag egentligen säger).
Ska jag koka lite spaghetti eller pasta eller ris till kötbullar?
Eller ska jag steka ett ägg och äta det med en macka?
Eller ska jag öppna chipspåsarna och naturgodis-påsarna som är fyllde med cashewnötter som är kryddade med olika kryddor?
Eller ska jaaaag...dricka lite nyponsoppa, äta morötter med lite citron? (sjukt god kombination förresten!)
Jag har en banan i kylen också, ska jag äta den?
Och en halvgurka. Men den ska jag spara till Nicole för att det är typ det enda hon äter.

Oj, nu lät det fel. Inte för att hon är sån som äter gurka för att det i princip bara ät vatten (och för att gurka är en krukväxt, haha)
Utan hon gillar bara inte så mycket saker.

I jalla fall.

A, men det var nog allt jag hade. Lite cornflakes också. Cider. Vodka. Läsk. Redbull. Popcorn. Chilinötter. Jordnötter.
Är det fest ikväll eller är det fest?
Jo, men först ska jag ju äta! Och vad i hela fridens namn ska jag ÄTA?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0