September månad. Otursmånaden men ändå den månaden med fint bröllopsväder!

Världen är emot mig idag.
Inte nog med skorna. Nu har högtalarna i min bärbara pajjat (nu är jag med dig Siamak, bärbara datorer är lika med skit).

Och så slog det mig.
Hallå? Det är ju september.
September månad för mig innebär otur, och speciellt från och med elfte september till typ, trettonde-femtonde. Har alltid haft otur dessa dagar. Händer jämt hemska grejer. Då har jag alltid de dagarna då världen är emot mig.
Så som att precis förlora sina älsklingsskor, få pajjade högtalare, förlora ens första mor-ochfarförälder och sen behöver jag nog tillägga allt som har hänt på just elfte september.

Kan den här dagen bara försvinna nu?
Jag som sett framemot att få besök. Johan och Elias kommer ju idag.
Jag har lektion idag.
Jag undrar vad mer kan gå snett.

Jag hatar september och kommer alltid att göra det.

Måste skölja ner allt med ett glas vin, sådär..precis efter frukosten. Men jag har inget hemma, bara sprit. Och det känns lite vääl magstarkt.

Kommentarer
Postat av: Gunnar

magstarkt?! är du dum?

sprit är aldrig magstarkt, sprit uppfanns för att kunna drickas närsomhelst och hursomhelst!

du ligger efter! skål!

2008-09-11 @ 20:28:21
URL: http://notalljokesarefunny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0