One minute I held the key, next the walls were closed on me. And I discovered that my castles stand, upon pillars of salt, and pillars of sand.

 
    


Ajuste! Nej, jag har inte hunnit lägga mig ännu. Ringde Sibar och kolla om hon ville med till London, känner att jag verkligen inte vill åka henne igen. Never never.
Hon skulle kolla. Jag ska kolla.
Måste dubbelkolla så att allt är Ok med skolan, kan inte dra annars.

Anyway.
Jag läste precis en blogg där det stod Mardröm som rubrik och jag kom genast på att jag i ett tidigare inlägg försökt att påminna mig själv.
Varför skriver jag det där? Jag läser ändå aldrig min egen blogg. Aldrig aldrig. Pinsamt att läsa sina ord ibland. Ganska ofta.
I jalla fall. Mina drömmar. Jag drömde RÄTT så intensivt inatt, mycket kan nog bero på att jag sov så himla bra.
Jag hade inte bara min tunna madrass under mig utan också den tjocka och stora som vi fick låna av Ashur i lördags. Jag såg alltså på dubellmadrass - denna lyx!!
Den ena drömmen handla om en gammal kompis, eller gammal och gammal - hon är lika gammal som mig och är fortfarande en vän jag håller om.
Men vi pratar och träffas inte alls så ofta idag.
Jag och hon träffades och blev kompisar redan på lekis, i mellanstadiet blev vi bästisar med två andra och i högstadiet så blev vi heelt olika personer. Men vi tyckte absolut inte illa om varann! Det har aldrig varit något sånt, förutom såna "ovän under rasten men bästis på lektionstid" då vi hade bråkat.
Hehe.
Det var tider det!
Det sluta i alla fall med att vi gått i samma klass enda från lekis tills det att vi tog studenten!
Jag drömde om henne. Jätteskumt.
Jag träffade henne utanför huset där hon bodde i ett par år (strax ovanför mitt) och vi pratade och hade det trevligt.
Hur roligt som helst.
Nu kommer jag inte ihåg vad vi pratade om längre, men det gjorde jag imorses. Typiskt.

A men det var nog den ena.
Sen så drömmer jag om en riktigt flyförbannad Zalga. Alltså, jag var så arg så jag inte pratade med min familj. Det var så äckligt, för det var en hemsk känsla jag hade i magen - jag verkligen KÄNDE hur arg jag var.
Jag liksom, avskydde dem på ett hemskt hemskt sätt.
Vi var påväg ut och jag höll på att pilla med någon teknikgrej, såg ut som ettt sånt game boy. Och var arg, oj så arg.
Helt plötsligt kidnappar en skum och äcklig gubbe oss. Eller mig.
Men min familj blir också kidnappad.
Och han är jätteelak. Han var tydligen någon granne till oss. (Fab och Idsala, visst tänker ni på Monstret?)
Han hade kidnappat mig och hela min familj pga mig, förstår ni skuldkänslorna? Och att jag dessutom hade varit ett svin mot dem?
Jag dog.
När jag var kidnappad så hölls jag fängslad i vår entrehall (haha?) och folk gick liksom förbi och allt.
Han var som sagt elak men till slut lyckades jag virra runt honom runt lillfingret och började prata med honom normalt och så.
Han blev lite vänlig.
Sen började han helt plöstligt att gama i sig korv!! Eller så hade han en tankebubbla som jag SÅG, där han gama korv...så som vissa gör i USA, ni vet tävlingar och så?
Så säger jag: jaaa! men det kan du ju satsa på. du kan ju bli världsmästare!!
Och plötsligt sken han upp och blev nöjd med det jag sa.
Sen kräktes han.
Sen släpptes jag fri!!

Hehe.
Hoppas jag drömmer lite godare inatt.
Jag kommer hem på onsdag redan! Har köpt tur och retur, aldrig jgort det innan. Hoppas innerligt att jag inte träffar på någon som kan erbjuda skjuts.
Idag har jag för övrigt märkt hur liiiten världen vi lever i! I alla fall landet. Herregud, alla känner alla.
Nej, men ska jag ta och lägga mig? Har lektion imorgon, en spännande sådan.
Men innan så ska Nicole och Ashur komma hit och äta.
Haha. Märker ni också vad det är som håller på att hända?
FRÄLSNINGSARMÉN i Jönköping version!!
HAHAHA jag dööör.

Gonatt vänner,
Zalga

Kommentarer
Postat av: fab

va fan ere för rubriker du har asså?:P

2008-09-02 @ 12:39:55
Postat av: Inte frans...

aah vafan är det för jävla rubriker?

börjar du bli The Joker??

och varför ser du så bajsnödig ut på bilden?

äh!

2008-09-03 @ 02:45:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0