Your mind, it slips cuz you´re getting old, And there ain´t no new chapter to unfold. In the book you´ve been writing all your life the ending don´t seem right. It keeps you up at night, Oh it hunts you in your sleep. Laj daj daj daj dajj [Lie die die die

     

Han är misshandlat. Fått stå ut med utnyttjande, den ena tar och gör det den vill med honom och skickar sen vidare till nästa person. Han har fått stå ut pekningar och även misshandel, låt oss inte börja prata om den psykiska misshandeln.
"Han är så dålig" "Min är bättre" "Vad är han för skit? Zalga vad gör du med honom, skaffa dig en bättre"

Min älskade dator, jag skulle aldrig byta ut dig. Snart ska jag ta och köpa ett litet hem, en koja till dig, så får du vandra runt med mig när jag lämnar min lägenhet också!
Älskade vän
.

Godmorgon!
Jag blev väckt av någon som jag inte minns namnet på. Han sökte min pappa. Eh...okej.
Men klockan var ändå 10, så det var bara att stiga upp. Åt min goda frukost som jag längtat till enda sen igår kväll.
Haha, fick ett sms då jag åt, av Nicole. Hon sa att jag ska skatta mig lycklig som får ligga och sova medans hon sitter på en tråkig lektion.
"Jag sitter och äter min frukost i luugn och ro"
"Njut av lugn och ro, för när jag flyttar in blir de action 24/7!"
Haha, vad fan har jag gett mig in på?
Sen fortsätter smset med "Jag har en kladdkaka i väskan, vill så gärna slänga den på föreläsaren men vill inte offra den på henne!haha"


ÅÅåååååh vad jag längtar till imorgooon! Vill bara att denna dag ska springa ivääg.
Nu, idag..eller SNART så har jag varit i Jönköping i en hel vecka. Och jag längtar redan hem!
Men det visste jag att jag skulle göra. Herregud, jag och hela familjen umgicks intensivt i två veckor och sen ska jag kastas ut till Jönköping på direkten.
Trodde faktiskt att jag skulle må mycket sämre, jag mår inte ens dåligt.
Saknar dem bara. Men imorgon så ser jag dem igen.I överimorgon lär jag redan har bråkat med hälften, hehe.
Jo, jag är en häxa.
Nu har jag verkligen mitt flagnande skinn ÖVERALLT. Imorses flagande jag läskigt mycket. Det föll vita väggar från mig när jag klev upp ur sänge.
På riktigt alltså.

Just nu sitter jag mest och väntar på att jag ska bli hungrig! Haha.
Vill äta tacos! Ikväll ska jag äta kyckling med ris.
Idag på lektionen så ska vi ta en snabb genomgång av världsreligionerna, ingen obligatorisk närvaro... men jag har inte läst religion sen i högstadiet? Läste vi ens det då? Det måste vi nog ha gjort.
Trots att religion var min starkaste lektion i MELLANSTADIET så känner jag att jag behöver en liten uppdatering;)
Minns än idag ett prov jag gjorde i religion, ja i MELLANSTADIET. Jag fick full pott.
Jag minns hur lycklig jag blev av att vara den som hade bäst resultat i klassen, om det ändå bara var för ett prov.

Under den här veckans tid har jag funderat ganska så mycket på hur jag ska göra med resten av mina studier.
Meningen är att jag ska ha tagit min examen till sommaren, men eftersom jag inte kunnat läsa c uppsatsen nu under hösten så innebär det att jag antingen måste flytta till Göteborg, Örebro eller SThlm för att läsa det under våren och därefter ta examen.
Men, jag känner mig inte alls redo för det. För att bli klar alltså. Jag har precis fått en lägenhet, som jag ÄLSKAR. Jag börjar allt mer trivas i den här staden och börjar att knyta "riktiga kontakter".
Dessutom är jag nu lika sugen på att åka utomlands och plugga, som jag var för ett år sedan. Och flyttar jag för att skriva c uppsatsen så kommer jag inte att kunna åka utomlands.
Men sen så måste jag också tänka på lånen jag tar.
Jag är kluven.
Samtidigt som jag känner att jag inte vill börja jobba vid 22 års åldern. Jag är en liten skitunge. PÅ RIKTIGT.

Jag har inga större planer på att börja jobba vid 23 heller, SÅ mycket klokare blir man väl inte. Men samtidigt, vill jag uppnå det jag planerar med mitt liv så måste jag ändå börja nånstans, nångång.
Jag har stora planer.

Härligt att ventilera lite.
Hörs snart igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0