Allting händer av en anledning




God morgon!

Vilken sorglig morgon det har varit :-(
Jag vaknade upp, efter mina störda drömmar som vanligt. Jag sprang och var fast i något höghus till slut hitta jag och den ena, av två killar som var de enda överlevarna med mig, ut genom en dörr. Vi hade varit fast i dagar å dagar å sprungit ifrån något monster.
Det första som händer när jag springer ut och är fri, är att jag stöter på en av mammas irakierkompis som vill veta vägen till "i scänia" HAHAHAHA
Jag dör.

Men i alla fall. Gick å såg att Nicole för en gångs skull äter frukost innan mig. Jag brygger kaffe och sätter mig i vardagsrummet och surfar.
Så läser jag den jobbiga nyheter om Stephen i Boyzone :-( OUÄÄÄÄHH!!
Jag sitter å chockad, när jag lugnar ner mig så säger jag det till Nicole

- Stephen i Boyzone har dött!!!
- Hah
- ...alltså, vad är ditt problem man skrattar inte åt sånt!
- Men, som om du vet vem han är...

OM JA..OM JAG VET VEM DET ÄR!?
Aaaaaaassså bland de roligaste minnena från det jag var liten var om Boyzone. Jag hade en galen granne som var helt förälskad i dem haha
Herregud! Vad hon hittade på!

Idsalas reaktion var bäst när jag berätta det Nicole hade sagt

- Hälsa henne att Stephen var den personen som ALLA tjejer var kära i tills man fick reda på att han var bög!
- Men det är synd om henne, hon är från Fittja. Det enda de hörde å lyssna på var allah akbar - rop och typ Ken Ring....

Alltså, helt stört. Min granne, bästaste grannarna! Hon gick i sexan och jag gick väl i tvåan-trean då? Hon hade ju lärt sig engelska, så hon ringde sin granne och bästa vän, som bodde våningen över oss och började prata engelska.
Jag var där med Fabbe och Elisha, kan ni tänka er hur små DOM var då? Haha ouäh
Vi fråga henne vem hon prata med då sa hon att det var Ronan Keating. Vi blev heeeelt till oss!!!
Och så snäääll som hon var så lät hon oss säga hej till honom

- ....hello....
- *fnitter fnitter* ...hello..

OOOMMMGGGG!! Hahahahah vi flippade å trodde att det var han på riktigt! Jag reagerade på att han lät som en flicka men hon ljög ihop något om att det är så han låter på riktigt
Det värsta är att när Elisha skulle säga hej, hur gammal kan hon ha varit då? typ 5? 4? Så säger hon "HEJ" och jag börjar gaaaarva ihjäl

- Han pratar engelska Elisha! Tror du att han vet vad HEJ är för något eller?!
Hon skrattade bara å fatta självklart ingenting hahahaha

Asså haha neeeej, stephen juuu

När han sjöng "dont love me for fun girl, let me be the one girl. love me for a reason and let that reason be love" så trodde jag att de sjöng på svenska, för BARA VÅR skull
"dont love me FÖRFAN girl, let me be the one....."
HAHAHAHA

Nu lyssnar jag på deras musik på spotify å de gör reklam för deras comeback, fett sorligt. De är någon teater å flams de gör reklam med. Asså grabbarna i bandet.

Oh well, allting står skrivet. Right?

Tja rå!

Kommentarer
Postat av: elisha

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA JAG LOOOOVAR JAG KOMMER IHÅG DET!!

2009-10-11 @ 16:18:30
Postat av: Fabbe

Känns som igår!! Bästa tiderna!

2009-10-11 @ 22:51:20
URL: http://followme.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0